Pronajímáte rodinný penzion na krásném místě například v horách, s podmanivým výhledem, kde je čisté ovzduší, klid a pohoda a daleko od civilizace? A chtěli byste zvýšit příliv návštěvníků? Někteří lidé nedosahují takových úspěchů ve své podnikatelské činnosti jen proto, že o nich lidé prostě neví. Je to, jako kdybyste si doma jen tak pro sebe zhotovili kopii starožitného nábytku a o vaší mistrovské práci se dozvěděli jen příbuzní, kteří k vám občas zavítají na návštěvu. Máte-li lidem co nabídnout a byli byste rádi, kdyby o vaše výrobky či služby byl zájem, měli byste nejprve vyjít, jak se říká, „s kůží na trh“.
V současné době se velkému zájmu těší Internet, a to z mnoha různých úhlů pohledu. Je to pouhý informační kanál, který mohou lidé využít podle svého uvážení, a tak vás jistě nepřekvapí, že se tu odehrávají konstruktivní a pozitivní události, ale i projevy kriminality. Chcete-li přispět tím pozitivním, nabídněte lidem ubytování prostřednictvím vlastních webových stránek. Možná, že už je máte k dispozici, ale i přesto se vám příliš nedaří.
Na vině může být problém s řešením SEO. O co vlastně jde?
V okamžiku, kdy se někdo rozhodne vyhledat na Internetu například ubytování ve vaší lokalitě, webové vyhledávače vyhodnotí za relevantní zdroje pouze takové weby, které s vyhledáváním spolupracují na základě klíčových slov a dalších tzv. SEO ukazatelů. Jestliže si necháte provést SEO audit, můžete dospět k závěru, že analýza klíčových slov zjistí značné nedostatky. Ty se následně opraví a poté se vám zvýší pravděpodobnost umístění na lepších pozicích při vyhledávání, tedy konkrétně ve vašem případě se mohou vaše webové stránky objevit mezi prvními třemi zdroji, a je velká šance, že si vaše služby někdo objedná. SEO je vlastně taková neviditelná reklama ve virtuálním internetovém prostředí.